BABY ZUSJE NIENE - Reisverslag uit Duisburg, Duitsland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu BABY ZUSJE NIENE - Reisverslag uit Duisburg, Duitsland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

BABY ZUSJE NIENE

Door: .

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Januari 2017 | Duitsland, Duisburg


Hallo lieve mensen,

Wat hebben we heerlijk nieuws te melden!!
Vrijdagmiddag waren we samen de rozen gaan halen voor Claudies verjaardag. Peter had er in alle drukte aan gedacht, ja we moesten de 25 rozen halen voor Claudi die zaterdag jarig was en zo deden we dat vrijdagmiddag. Peter voelde zich heel goed en hij reed auto en dat ging supergoed!!
Zaterdagmorgen stond er zwemmen met Wil op het programma en ergens in de namiddag zouden we even naar Claudi gaan, feliciteren en de rozen brengen want verder deden ze er niet veel aan deze keer. Ik appte of het uitkwam als we om 4 uur zouden komen, kreeg een appje terug, nee dat kwam niet zo goed uit, oke 7 uur dan, ja ze wist het niet precies. Ik kreeg een appje dat ze ergens een hapje gingen eten, uh dat is raar want altijd vragen ze ons dan mee. Peter snapte er helemaal niets van, hij wilde perse naar Claudi toe en ik kreeg het hem bijna niet uitgelegd dat we pas zondag verwacht werden. Ja maar Claudi is vandaag jarig…. Gelukkig kwamen Peter en Christel bij ons op bezoek en hadden we een hele fijne avond , in het begin natuurlijk in ons achterhoofd dat de baby zich wellicht aangekondigd had, maar naarmate de avond vorderde werd daar niet meer over gepraat. Tegen 12 uur werd Peter toch wel heel moe en wilde hij graag naar bed, we stonden nog even wat na te kletsen, Peter en Christel gingen naar huis en ik ruimde de vaatwasser nog in… de lampen uit en toen ging de telefoon…. Claudi…… We hebben een meisje, oh hoe geweldig!! Ik kreeg kippenvel, WAUW Joep en Mees hebben een zusje!! Ik rende gauw naar boven om het Peter te vertellen, een meisje en ze heet NIENE, ja Peter kreeg geen woord eruit, maar ik zag de emotie. Ik vroeg of hij mee wilde nog naar Claudi, maar nee dat ging niet lukken, dus pakte de rozen en hoppakee naar de Houwenberg. De verloskundige was er nog, maar de kraamverzorgster nog niet… Niene lag heel vredig bij Claudi op de borst te slapen wat een prachtig moment, de emoties gierden door mijn lijf, een lief klein meisje SUPER!! Even wat gepraat en een kop koffie gedronken en toen weer naar huis, maar slapen kon ik absoluut niet, alles ging door mijn hoofd, zou Peter de trap op kunnen bij Claudi, Joep en Mees zijn in het ziekenhuis geboren, maar zou Peter nu naar boven kunnen …. en steeds weer keek ik naar de foto in mijn telefoon, wat mooi een nieuw leven, een nieuw begin en dat we dat samen mogen meemaken!
Tegen de morgen viel ik pas in slaap en werd wakker door de familie app, ja en toen bliepte en piepte het, opgestaan tafel gedekt en toen kwam Peter naar beneden, ik hoorde hem stommelen, oei als dat maar allemaal goed ging… ik zag aan zijn gezicht dat hij gehuild had… en toen, toen kwamen alle emoties eruit, hij huilde zo hard dat ik hem vast moest houden, ja het was verdriet, maar vooral blijdschap…. Ons Claudje, Ons Claudje zei hij maar steeds…. Ons Claudje een meisje, en door de tranen heen heel duidelijk ….NIENE!! Ja en toen huilden we samen….
Na het ontbijt wilde Peter het liefst meteen naar Claudi toe, dus ging hij snel naar boven om zich te scheren, ik ruimde snel alles op en gingen we samen naar Claudi en Johan. Joep kwam ons al tegen… Oma weet je wat ik heb … een zusje, dat was wat ik het allerliefste wilde!! Ja en nu naar boven, Johan liep achter Peter de trap op, WAUW dat ging supergoed en boven aan de trap stond Mees te roepen we hebben een baby, we hebben een baby en daar lag de kleine Niene in ons wiegje, zo mooi zo lief!! En eindelijk kon Peter Claudi feliciteren , eindelijk en toen was het goed!! Beschuit met muisjes gegeten, Steef kwam met Pierke en Sien en het was een mooi groot feest!! De trap af ging ook al helemaal goed en net tijdens het eten hebben we samen zo goed en fijn gepraat, zoveel goede woorden, zoveel goede zinnen en dit kleine meisje geeft ons extra kracht om weer op het goede spoor te komen….SUPER!!



LIEVE NIENE,
NOG BIJNA NIETS ZO KLEIN
EN HELEMAAL ONWETEND
MAAR OH ZO GROOTS EN FIJN
WAT JIJ NU AL VOOR ONS BETEKEND



Veel liefs Marlies

  • 15 Januari 2017 - 14:52

    Truus:

    Hoi Marlies en peter vh gefeliciteerd met jullie klein dochter niene geniet er maar lekker van groetjes herman en truus

  • 15 Januari 2017 - 14:58

    Marianne Hollaar:

    Peter en Marlies,

    Van harte gefeliciteerd. Dit is weer een zonnestraaltje naast de grijze wolken.

    Marianne Hollaar

  • 15 Januari 2017 - 15:23

    Thea-Jan:

    Wat super en kleindochter voor jullie allemaal proficiat .
    En nu weer genieten

  • 16 Januari 2017 - 07:47

    Hein Oet Wieërt:

    Wat een prachtig nieuws en voor alleen Proficiat met Niene. Hopelijk is en blijft ze een zonnestraaltje en dan vooral op de donkere dagen. Heel veel succes deze week met alle bezigheden Maaktj tur wat van

  • 16 Januari 2017 - 08:37

    Babette:

    Zooo leuk, Van harte gefeliciteerd.

    Geniet ervan

    Dikke kus voor iedereen.

  • 16 Januari 2017 - 09:00

    Joyce Cornelissen:

    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter Niene. Wat een prachtige naam. Geniet van al het moois dat ook deze kleindochter brengt.

  • 16 Januari 2017 - 10:13

    Joost:

    Gefeliciteerd grootouders. Wat een leuke naam Niene, komt me bekend voor ;)

  • 16 Januari 2017 - 13:11

    Loes:

    Van harte gefeliciteerd,OPA en OMA.
    Wat super leuk een meisje ,dat wordt alweer genieten.
    Proficiat voor CLaudi en Johan en voor Niene`s "grote broers" Mees en Joep.
    Groetjes en gelukwensen aan de hele familie .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Duisburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2023

Lente

03 Mei 2022

Eindelijk… Sterre en Lotte

19 April 2021

19 april.....

27 December 2020

2020... WAT EEN JAAR !!!

14 Oktober 2020

AFSCHEID NEMEN.... EEN NIEUW BEGIN
Peter

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 690666

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: