PIERKE - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu PIERKE - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

PIERKE

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 Mei 2011 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve mensen

Ja lekker snel he, maar dat heeft een bijzondere reden!!!!!!
Maandagmorgen ging ik met Peter naar de fysio in Kronenberg, en wauw het is zo mooi om dat te zien, mensen die in de rolstoel hebben gezeten en nu weer rennen!! Ik deed ook navraag over zaterdag, en nu hebben ze dus bij Peter een apparaatje gebruikt dat de spieren masseert en activeert, vandaar dat hij de pols en vingers kon bewegen.
Woensdagmorgen ging Peter met Wim Lenssen naar de rijles en dat ging iets minder want Peter was heel moe, waarschijnlijk een reactie op het gebruik van dat apparaatje en het activeren van de spieren, maar s middags was er toch weer een fittere Peter. Ja het was ook onze trouwdag, 32 jaar al en misschien werden we deze dag wel Opa en Oma. Mooi cadeautje toch??!! Peter zat in de stoel en ik vroeg hem of hij kon knijpen met de rechterhand..... YES ... het lukte 3, 4, 5 keer achter elkaar. Zo dat is mooi!! Na het asperges steken belde Steef, ja het was begonnen en zou geen 24 uur meer duren.....
Om 23.00 uur toch maar bed en afwachten.... allebei erg goed geslapen, dus vanmorgen ja wanneer belde ze nu..... en de telefoon ging maar en steeds kwamen er mensen voor asperges, maar geen telefoontje van Steef of Robert. Om 10.30 uur Peter toch maar met de taxi naar Blerick naar de afasiegroep, ja en als het dan geboren was zouden we hem halen om naar de baby te gaan kijken.Lieve mensen en voor allen die nog geen oma zijn, oma worden is verschrikkelijk spannend!! Veel spannender als mama worden... en daar kan ik nu over mee praten!! Eindelijk om 12.50 uur belde Robert dan toch!!! Ja hij had de weddenschap gewonnen, dat betekende een zoon. Ja hoe heet hij PIERKE, naar Peter, naar Opa Pierke Nouwen en naar Opa van Loon. Kei leuk!!! Ik vroeg of ik Steef aan de lijn kon krijgen. Nee die ligt op de OK. WATTT??!! Ja een keizersnee. Zo dat was even een domper, ja en toen werd het nog veel spannender, ik was helemaal het padje kwijt, wist niet wat te doen, asperges sorteren.... naar het ziekenhuis.... Claudi gebeld en die ging Peter in Blerick ophalen en dan kwam ze mij halen en dan naar het ziekenhuis.Naar de afasiegroep gebeld en gevraagd of ik Peter aan de telefoon kon krijgen. Ja hoor Geertje gin met de telefoon naar Peter en zo kon ik hem zelf het grote nieuws vertellen. Ja een flinke brok in de keel. Ik belde Robert dat we naar het ziekenhuis kwamen. Maar die was de kluts ook helemaal kwijt, Hij wist niet waar Steef was en had haar al vanaf 12.30 uur niet meer gezien.Hij zat met de kleine Pierke in de couveuse in een klein kamertje (ivm MRSA) en niemand kon vertellen waar Steef was. Nou mensen, dat was een erg spannend half uur, blij maar erg ongerust. In het ziekenhuis aangekomen weer contact gezocht met Robert, Frans en Annie waren ook ergens in het ziekenhuis en dan konden we met hun samen wachten. Gelukkig was Robert nu bij Steef en werden ze naar de afdeling gereden. Ja B6, het kamertje waar Peter ook 3 weken heeft gelegen. We kwamen boven aan en ik zag Robert net naar binnen gaan en toen ging de deur dicht en zagen we nog niets, ja wij moesten wachten, weer een kwartier om. We wisten dat met Pierke alles goed was, maar Steef!!!! Ik had het niet meer, ik ga naar binnen en wil Steef zien. Een verpleegkundige wilde me tegenhouden, maar helaas voor haar dat lukte niet, door het raampje in de hygiene sluis zag ik Steef en ze glimlachte voorzichtig en zwaaide. Ja en toen was het goed. Samen met Frans en Annie en Claudi en Johan samen koffie gedronken en toen kwam eindelijk het telefoontje van Robert dat we naar binnen mochten... eindelijk eindelijk..... en hij is zo mooi, precies Steef toen ze pas geboren was. Een klein wipneusje!! Een klein bolleke. Prachtig!!!Na 5 minuten gingen we weer naar buiten zodat Frans en Annie naar binnen konden, maar helaas verzorging en weer wachten. Na een hele poos konden Claudi en Johan naar binnen en die bleven best wel lang. Ja Steef was al een stuk beter, we zouden naar huis gaan en ik glipte nog gauw even naar binnen, ja en toen was ik pas echt gerust.... Zo mooi zo lief!!

PIERKE
NOG BIJNA NIETS ZO KLEIN
EN HELEMAAL ONWETEND
MAAR OH ZO GROOTS EN FIJN
WAT JIJ VOOR ONS BETEKENT

Veel Liefs Oma Liesje

• 19 Mei 2011 - 19:54

Truus+Thei Stemkens:

Opa en Oma Hartelijk Gefeliciteerd met jullie knappe kleinzoon Pierke.
    Geniet er van en verwen hem maar lekker!!!!
    Heel veel groetjes vanuit Maasbree.

• 19 Mei 2011 - 20:14

Tjeu:

Proficiat opa en oma Nouwen. En natuurlijk aan Steef en Robert. Die hebben er tenslotte voor gezorgd dat ze pap en mam werden en jullie opa en oma.
    Geniet er allen van.

Groetjes,
    Tjeu.

• 19 Mei 2011 - 20:54

Marie-louise:

Hartelijk Gefelicitteerd
    met jullie kleinzoon, echt super
    ga er maar lekker van genieten
    Robert en Steef natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie zoon

groetjes Wim en Marie-louise

• 19 Mei 2011 - 20:59

Ramon&Babette:

Wat leuk, gefeliciteerd opa&oma. Hoop snel wat fotootjes te zien van de nieuwste aanwinst. Geniet ervan.
    xxxx uit Spanje

• 19 Mei 2011 - 21:02

Wiel En Ria:

Prficiat Opa en Oma ook voor Mama en papa Veel geluk en heel veel gezondheid. Dus Malies niet roze maar Blauw zullen de kleuren zijn. Maar blauw is ik hou Van jouw kleine Pierke.Geniet ervan want groot zijn ze zo.En opa gaat samen met Oma weer aan een nieuwe taak beginnen
    Veel geluk Samen en op naar jullie volgend kleinkind

• 19 Mei 2011 - 21:10

Ans:

Geweldig nieuws. Gefeliciteerd opa en oma en natuurlijk ook de gloednieuwe ouders. Wat een schattige naam, Pierke. Geniet van het kleine manneke.

Groetjes
    Ans & Don

• 19 Mei 2011 - 21:10

Charlotte:

Vind het zo leuk voor jullie allemaal! GEFELICITEERD!!!
    En nu genieten!

Veel liefs,
    charlotte

• 19 Mei 2011 - 21:14

Jan-Thea:

OPA-Peter-OMA-Marlies.
    Proficiat met de geboorte van jullie klein zoon PIERKE.
    Ook Steef-Robert een dikke Proficiat met de geboorte van jullie zoon Pierke.
    En ook de ouders van Robert
    En nu maar lekker genieten allemaal.
    Heel veel groetjesuit Reuver

• 19 Mei 2011 - 21:17

Loes:

proficiat,wat geweldig een zoon ik wist het wel,en dan die leuke naam,super.
    Nou en nu genieten van jullie kleinzoon,heel veel felicitaties voor de jonge ouders en we komen heel gauw kijken als het mag.
    Groetjes Loes

• 19 Mei 2011 - 21:39

Tineke:

Marlies Peter Steef en Robert allemaal van harte Gefeliciteerd met jullie (klein)zoon Pierke,een prachtige naam en nu maar genieten van Pierke.
    "ZO KLEIN ZO MOOI ZO BIJZONDER,HET IS EEN WONDER.
    groetjes TINEKE

• 20 Mei 2011 - 05:34

Hein Oet Wiëert:

Moeder, vader, Oma`s, Opa`s, tantes, ooms, neefjes, nichtjes en de rest van de bende een hele dikke proficiat.
    Trouwens Oma Nouwen wat heeft U er een fantastisch verslag van gemaakt. Trouwens ik mis alleen het gedrag van Peter. Was hij ook zenuwachtig of de rust zelve. De zenuwen gierde mij bij het lezen door de keel en de brok in de keel werd dikker en dikker.
    Geniet van het wonder

• 20 Mei 2011 - 11:15

Wil En Marian:

Opa en oma Peter en Marlies, pap en mam Robert en Steef van harte proficiat
    met jullie kleinzoon en zoon Pierke! Geweldig!

Groetjes, Wil en Marian.

• 20 Mei 2011 - 13:14

Agnes Krekels:

Hoi Peter ne Marlies,

Proficiat met jullie kleinzoon en wat een mooie naam, Steef en robert proficiat met jullie zoontje.

Lei en Agnes

• 20 Mei 2011 - 13:37

Mattie Vaes:

Peter, Marlies, Steef en Robert, van harte gefeliciteerd met jullie Pierke!

Ik wens jullie een mooie kraamtijd en veel geluk met elkaar!

Groeten uit Veghel

• 20 Mei 2011 - 18:58

Joyce Corneissen :

Gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Prachtig, wat een wonder! En wat een geweldige naam.
    En toch...wat een gedoe weer om die MRSA. Hoop voor het jonge gezin dat het niet te veel onzin met zich meebrengt.

Groetjes Joyce
    (stal & akker)

• 20 Mei 2011 - 22:50

Nelly:

Hallooo trotse Opa & Oma Nouwen en natuurlijk Opa & Oma Reynders, tantes.. ooms.....
    Allemaal van harte GEFELICITEERD met dit kleine wondertje ....PIERKE. Geweldig toch, Steef & Robert ook van harte PROFICIAT..... wauw eindelijk papa & mama. GENIET VAN DEZE KLEINE SPRUIT!!
    Marlies & Peter wat SUPER... op jullie 32ste trouwdag mooier kan niet. Wij wensen Pierke een heel mooi gelukkig en zinvol leventje toe!!! Opa & Oma geniet van jullie nieuwe titel en veel liefs....

Groetjes Jan & Nelly.

• 21 Mei 2011 - 16:14

Nieky:

Opa en oma,

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!! Geniet van deze bijzondere tijd!

Groetjes Nieky

• 22 Mei 2011 - 15:43

Theo En Sylvia:

Wel wat laat maar wij willen jullie alsnog van harte feliciteren met jullie kleinzoon!
    En natuurlijk Steef en Robert met jullie trots , Pierke.
    En als alles voorbij is in het ziekenhuis dan kan het echte genieten beginnen.

Heel veel groetjes van

Theo en Sylvia

• 22 Mei 2011 - 21:11

Sandra V.d Beuken:

Hoi peter en marlies,

hartelijk gefeliciteerd met jullie kleinkind! En natuurlijk ook voor Steef en Robert. Wat een geweldige naam ook! Geniet ervan!

groeten sandra