ZUSJE BABY SIEN - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu ZUSJE BABY SIEN - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

ZUSJE BABY SIEN

Door: .

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Maart 2013 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve mensen,

Zo dat is lekker snel, of gewoon een mooi nieuw bericht....
Ik had zondag al geschreven dat er wat moois stond te gebeuren deze week en wist dat er naar alle waarschijnlijkheid maandag het babietje bij Steef en Robert geboren zou worden met een keizersnee.
Maandagmorgen kwamen Steef en Robert Pierke al op tijd brengen, want zij moesten zich om 10.00 uur in het ziekenhuis melden en dan zou er een keizersnee plaats vinden.
Peter ging met de taxi naar de fysio en ik ging lekker spelen met Pierke, gelukkig afleiding want mijn gedachte waren toch steeds bij Steef en Robert, want het was nogal verwarrend hoe laat het precies ging gebeuren en de tijdstippen veranderden steeds... spannend.!!! Peter kwam terug van de fysio en het had heel goed gegaan, en hij had vertelt dat hij vandaag weer Opa zou worden.. Tijdens het middageten kregen we een smsje dat het nu toch ging gebeuren.... Pierke en Peter gingen naar boven voor een middagslaapje en ik.... wachten, de telefoon in de handen en toen eindelijk om 3 uur belde Steef... ZE is geboren!! ZE??!! Een meisje, WAUW SUPER!! Ik krijg er nu nog kippenvel van!! Och het is helemaal niet te beschrijven. Opa en Oma worden is SUPER, maar Oma worden van de dochter van je dochter, ja dat is helemaal te gek!! Een klein meisje die de naam SIEN heeft gekregen, een klein zusje voor Pierke!! Helemaal door het dolle heen ging ik smsjes versturen en mensen bellen, maar het schoot eigenlijk helemaal niet op. Half 4 naar boven Peter vertelt dat we een kleindochter hadden en zowaar hij moest ook al een traantje wegpinken en toen mocht ik het nieuws aan Pierke vertellen dat hij een klein zusje had. Zusje baby Sien zei hij steeds.
Al gauw kwamen Annie Frans en Dorrie en gingen we naar het ziekenhuis, Pierke zat bij ons in de auto en de hele weg praatte hij over babiesien, ja dat was lachen, want we vertelde dat babiesien veel deed slapen, nee en babiesien kon nog niet lopen, jawel 10 vingertjes, dan babiesien wakker maken. Jammer dat het nog steeds zo koud was en Peter het stuk buiten bij het ziekenhuis niet wilde lopen, ik moest hem aan de taxi kant eruit laten zodat hij gelijk naar binnen kon en dan moest ik de auto aan de andere kant parkeren.
En eindelijk waren we op de kraamafdeling, zo wat een verschil met toen Pierke geboren werd!!!! Alles zo rustig en harmonieus, alles zo mooi.... een prachtig babietje in een bedje, stralende ouders...Pierke ging gelijk naar Sien en stond zijn zusje echt te bewonderen, hij aaide de vingertjes en was zo lief!!!En Sien sliep en sliep!!!Na een uurtje gingen we weer naar huis met Pierke, beneden in de gang hoorden we babiegehuil.... Oh nee he, zei Pierke, babiesien is wakker geworden...!! We vertelden hem dat er wel meer babies in het ziekenhuis waren en dat dit niet Sien was die hij hoorde. Thuis wat gegeten en zitten vertellen, zo mooi!! En ook nu merk je weer de vooruitgang bij Peter, toen Pierke werd geboren moest ik de naam op een blaadje schrijven en op de tafel leggen, hij kon het niet onthouden, bij Joep duurde het ook een hele poos eer hij het als vanzelfsprekend kon zeggen en nu... Als ik vraag hoe heet ons kleine meisje.... Ja Sien, en dat komt er dan zo overtuigend uit, alsof hij het al honderd keer gezegd heeft.SUPER!!! WAT EEN RIJKDOM!!! AL 3 KLEINKINDEREN!!!!

EEN WONDER
IS HET TELKENS WEER
EEN NIEUW LEVEN
ZO GAAF EN TEER

Veel liefs van een supertrotse Oma Meliesje

• 26 Maart 2013 - 14:18

Joyce Cornelissen:

Nog steeds volg ik jullie verhalen trouw, (bijna) iedere keer mooi om over de vooruitgang te lezen. En nu zowaar een mooi berichtje dat jullie opnieuw opa en oma zijn geworden, een kleindochter, wat fantastisch!!! Gefeliciteerd!!!

• 26 Maart 2013 - 14:30

Ans Lehane:

Nieuwe ouders, opa en oma. Allemaal van harte gefeliciteerd met baby Sien.
    Marlies, ik weet helemaal hoe je je voelde. De vrouw van Bart kreeg op 7 maart op dezelfde manier een zoontje. Ze waren om 7u in het ziekenhuis, we kregen om 15.30u pas bericht. Een hele lange dag dus.
    Geniet van het kleine wonder.
    Veel liefs voor allemaal en alvast fijne paasdagen

• 26 Maart 2013 - 15:07

Loes:

Zo oma en Opa wat geweldigggggg,een kleindochter en ik maar bijna zeker weten dat het een zoontje zou worden maar deze rijkeluiswensis is toch wel zo supervet [zei Fred toen ze het hoorde],en dan ook nog zo`n schattige naam.wat een geluksvogels heerlijk.
    Feliciteer de jonge ouders en we komen heel gauw kijken naar het kleine meisje.
    Groetjes en hele fijne Pasen.

• 26 Maart 2013 - 15:21

Truus Jeucken:

Marlies en Peter steef en robert van harte gefeliciteerd met jullie dochter en klein dochter sien veel geluk en gezondheid toegewenst met het kleine meisje
    groetjes herman en truus

• 26 Maart 2013 - 17:16

Theo En Sylvia :

Lieve opa Peter en oma Marlies,

Geweldig, een kleindochter! Wat zullen jullie trots zijn.
    Een rijk bezit: 2 kleinzonen en 1 kleindochter.
    Van harte gefeliciteerd met baby Sien.
    Feliciteer jullie ook Steef en Robert van ons?

Ik wens jullie fijne paasdagen en misschien tot binnenkort. Groetjes
    Theo en Sylvia

• 26 Maart 2013 - 21:53

Wiel En Ria:

Proficiat met kleine Sien Opa en Oma en ook Steef en Robert,en Pierke met dit wonder
    Veel liefs en geluk voor moeder en kind en jullie allemaal grniet,

• 27 Maart 2013 - 07:25

Hanny Houben:

hoi Peter en Marlies
    proficiat met jullie kleindochter,weer een lief klein mensje waar jullie heerlijk van kunnen genieten
    maar dat is voor jullie geen probleem

fijne paasdagen

grtjes Huub en Hanny

• 31 Maart 2013 - 20:19

Hein Oet Wieërt:

Wow, wow, wow. Wat een nieuws is dit. Ik zie het net pas.

Van harte voor de ouders, het broertje, Oma `s en opa's en andere familieleden. Wat bijzonder in deze bijzondere week met alle feestelijke dagen. Mijn Pasen kan echt niet meer stuk.
    Geniet er maar van en nu op naar het volgende kleinkind. Nogmaals van harte en ja ook ik ben nu In de wolke

• 03 April 2013 - 20:13

Joos En Truus Van Hees:

Beste Peter en Marlies

van harte proficiat met deze schat, die luistert naar de mooie naam Sien.
    Geniet er samen van met volle teugen (maar dat zit zeker wel goed!!)
    wij worden deze zomer voor de 2e keer opa en oma van.....
    veel groeten
    Joos en Truus uit Uden