JAAAAA DE VLAG UIT!!!!!!!! - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu JAAAAA DE VLAG UIT!!!!!!!! - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

JAAAAA DE VLAG UIT!!!!!!!!

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

09 Juni 2011 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve mensen

Ja de vlag kan uit!!!! We hebben het!!

PETER HEEFT ZIJN RIJBEWIJS WEER!!!!!!

Jesus wat vond ik het spannend, het wachten, maar het is gelukt. Ons geduld is beloont.

Ja lieve mensen ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijven, ben een beetje het padje kwijt, maar nu van geluk.

Peter en ik ook waren best wel zenuwachtig vanmorgen, op tijd aangereden zodat we zeker niet te laat in Blerick waren. Nu was de examinator een aardige mevrouw, en om klokslag half 10 reden ze weg. Ik ging met Matje koffie drinken en hij was er voor 99,9 % zeker van dat peter zijn rijbewijs zou terug krijgen, ja dat was ik de vorige keer ook, dus ik stikte van de zenuwen... Om 10 uur liepen we naar buiten en moesten nog een minuut of 5 wachten en ja hoor daar waren ze terug. Proficiat zei de mevrouw meteen ze liet ons niet langer in spanning ze vond het ruim voldoende en erg goed gereden!!! Dus het rijbewijs terug!! Ja en dan valt er wat van je af. Oh wat een emotie, wat een jubelstemming, een kroon op 3 jaar inspanning.
WAUWWWWW, mijn kanjer heeft het rijbewijs weer, een stuk vrijheid terug!!!! SUPERRRRR

HOOP ZIET HET ONZICHTBARE
VOELT HET ONTASTBARE
EN BEREIKT HET ONHAALBARE

Veel liefs Marlies

• 09 Juni 2011 - 10:12

Joyce Cornelissen:

Wow!!!!! Wat ontzettend goed! Gefeliciteerd!

• 09 Juni 2011 - 10:18

Theo En Sylvia:

Proficiat!
    Geweldig Peter, je kan trots zijn op jezelf.
    Alweer een stapje naar de gewone wereld.

Groetjes Theo en Sylvia

• 09 Juni 2011 - 10:45

Truus Vercoulen:

Hallo Marlies en Peter,

Geweldig toch, weer het rijbewijs. PROFICIAT !!!
    Ook nog van harte gefeliciteerd dat jullie opa en oma zijn geworden.

Piet en Truus Vercoulen.

• 09 Juni 2011 - 10:58

Willy En Marina:

Fantastisch, van harte gefeliciteerd, opa kan weer ` oe- oerend hard`; Peter, eventjes Antwepen, Kennedy tunnel, tweede afslag stukje slechte weg, (ligt niet aan de Audi) en meer is het niet. Geniet ervan en groeten vanuit Zeeuws-Vlaandeen.

• 09 Juni 2011 - 11:00

Thea & Jan:

GEWELDIG, EEN DIKKE PROFICIA voor jullie alle bij, en zo ga we weer met ze alle door.
    Proost op jullie PETER-MARLIES.
    Gr Thea.

• 09 Juni 2011 - 11:15

Nelly:

Poehpoeh......
    wat zal dit een spannende morgen zijn geweest....... Marlies.
    PETER, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
    Wat een kanjer, geweldig..... nu hebben jullie samen weer heel wat vrijheid erbij-terug gekregen. SUPER!!! Van harte gegunt, geniet ervan! Marlies ook gefeliciteerd want met jouw volledig vertrouwen, hebben jullie bergen verzet en is het onmogelijke, mogelijk geworden. Peter, veel rijplezier!!!

Groetjes en liefs Jan _ Nelly.

• 09 Juni 2011 - 11:54

Hein Oet Wiëert:

Proficiat, profiat, PROFICIAT, Peter en ja jij ook sterke dame want zonder jou, Marlies was dit zeer waarschijnlijk nooit gelukt.
    Wat een onbeschrijflijk en bevrijdend gevoel moet dit zijn. Dit is weer een mijlpaal op jullie weg. Nogmaals van harte en karren maar. Hein

• 09 Juni 2011 - 12:02

Tineke:

GEWELDIG,van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal.
    Petje af voor Peter en zeker ook voor Marlies.
    De deur (van de auto)staat open voor vele nieuwe avonturen.
    gr TINEKE

• 09 Juni 2011 - 13:23

Babette:

Hallo Opa en Oma,

Gefeliciteerd, wat goed zeg. Al dat wachten nu toch eindelijk beloond.

Groetjes

Babette

• 09 Juni 2011 - 14:24

Jose En Wil:

Proficiat met het rijbewijs Peter, je hebt het toch maar weer gelapt. We hebben bewondering voor je doorzettingsvermogen .Wanneer sta je nu bij ons voor de deur?

• 09 Juni 2011 - 17:06

Tanja En Mart:

Proficiat Peter
    Now kinse unne kier mit mich ronk rieje

Groeten Mart, Tanja en Marloes

• 09 Juni 2011 - 17:45

Stefan:

Happy driving!! Ik ben heel erg blij voor jullie beiden!!!!

Blijf genieten!

• 09 Juni 2011 - 20:19

Sandra V.d Beuken:

Heel erg gefeliciteerd en hopelijk liggen er veel tripjes door den lande in het verschiet!

• 11 Juni 2011 - 06:41

Gé Uit HB:

Wat goed. van harte gefeliciteerd.
    En nu weer veel km maken jullie samen.
    Wat een prestatie van Jullie beide.