Bijna de grote dag - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu Bijna de grote dag - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

Bijna de grote dag

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 September 2009 | Nederland, Grashoek

Dag lieve mensen

Ja bijna is het de grote dag. De dag van de bruiloft van Steef en Robert, nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het zover...
Door een diep dal ging ik vorige week en zag het even allemaal niet meer zo zitten. Natuurlijk heeft het veel te maken met de spanning voor de bruiloft, maar veel opgekropt verdriet kwam naar boven. Tjuu toch we wilden toch al veel verder zijn.. het gaat zo verrekkes langzaam. Toen Steef en Robert ons vorig jaar juli vertelden dat ze gingen trouwen had ik er het volste vertrouwen in dat het in september 2009 toch allemaal helemaal goed zou zijn... Maar ja, dan is het toch een domper een paar dagen dat dit niet zo is.Maar nu zijn we zijn er toch klaar voor. De trouwjurk hangt hier al en Peter vindt hem ook heel erg mooi. Hij heeft er veel zin in en maakt zich eigenlijk nergens zorgen om. Zijn motto is dan ook steevast Alles komt goed!!

Vorige week was de teen nog heel erg ontstoken en zijn we extra naar de podo geweest, het beugeltje om de nagel zat te strak en hebben ze weer losser gezet, gelukkig werd het hier beter op en zakte de pijn ook. Maar nu doet zijn hele voet zeer, als je er alleen al naar wijst doet het pijn en op de zijkant zijn wat "schuurplekken" dat komt waarschijnlijk doordat hij nu ook jeuk eraan heeft en zich begint te krabben. (Dit alles heeft te maken met het gevoel wat terug aan het komen is en voor Peter heel onwerkelijk is, dit heeft hij 15 maanden niet gevoeld)

Vanmorgen eerst weer naar de podotherapeut en die was net als wij heel tevreden en over 2 weken terug komen. Nadat we in Helden Dorp waren geweest moesten we naar Venray naar de neuroloog. Dr. Pop was zeer verbaast over de grote vooruitgang in 3 maanden. Onvoorstelbaar!!! Vond hij het, en moedigde ons aan om zeker op deze wijze door te gaan. Hij was vol lof.Zullen we doen toch!! Wij geven nog lang niet op!!
Nadat we bij de neuroloog waren geweest moest hij opnieuw getest worden voor de MRSA, nu maar hopen dat deze negatief is, zodat er geen beperkingen in de therapie komen.

Morgen weer naar de neuro feed back in Eindhoven met Lonneke en dan kunnen we ons echt gaan verheugen op het feest, en dan hoeft er 3 dagen niets, alleen maar genieten. Ouders van een mooi bruidspaar zijn en 3 dagen niet denken aan de revalidatie.
Genieten van het gemeentehuis, genieten als Peter Steef naar het altaar in de kerk brengt, genieten van het eten en de receptie en dan feesten en dansen....

GELUK MOETEN WE ONDERWEG ZOEKEN
EN NIET AAN HET EIND VAN DE WEG
WANT DAN IS DE REIS AFGELOPEN

Veel liefs Marlies

• 02 September 2009 - 13:02

Tineke:

Hoi Marlies en Peter
    Als de neuroloog zo vol lof is,dan weten jullie dat je op de goede weg zit,dan maar wat langzamer maar wel goed,ga zo door.En geniet van de trouwdag van Steef en Robert.
    groetjes TINEKE

• 02 September 2009 - 15:12

Marie-louise:

Ga zo door, maar denk af en toe ook een beetje aan jezelf.
    En ga vooral genieten van de mooie dag, maar dat moet wel lukken met je familie en goede vrienden om je heen.
    Groetjes

• 02 September 2009 - 18:05

Tjeu:

Toch fijn om te horen van een specialist dat Peter zoveel vooruitgang boekt. Dit wil zeggen dat jullie op de goede weg zitten.
    Geniet alleerst maar even van de mooie dagen die komen gaan.
    Ik kom vrijdag ook het bruudje bewonderen. Tot dan.

• 02 September 2009 - 18:41

Loes:

na regen komt zonneschijn,wel een oubollig gezegde,maar toch altijd waar.Geweldig dat de neuroloog zo vol lof was,jullie laten iedereen versteld staan,maar nu eerst feesten,en lekker ontspannen het word vast een prachtige bruiloft. g

• 02 September 2009 - 18:46

Christel:

GENIET met volle teugen. Dit maak je niet alle dagen mee. En ook al is de pijn en alle verdere ongemakken van één kant niet leuk; hier heb je wel al die tijd naar uitgekeken. Dus houd moed en wacht op de dag, dat de pijn gezakt is en het gevoel terug. Het is allemaal niet voor niks.

• 02 September 2009 - 19:06

Thea-Jan:

Wat fijn voor jullie dat
    de neuroloog vol lof is.
    Het is ook een heel fijn Dokter.
    Ga zo door .En geniet vrijdag van het feest van jullie dochter en schoonzoon.
    Wij wensen jullie alle een fijne dag toe.
    Groetjes Thea-Jan.

• 02 September 2009 - 20:38

Ria:

Zeker moet je goed onderweg zoeken.
    soms lijkt het
    of je niets vind
    Maar dan denk je maar aan de zin van het leven, en dat is toch de zin om te leven Veel succes voor vrijdag en we komen jullie zeker geluk wenssen

• 02 September 2009 - 21:09

Ha Allemaal,:

Het moet jullie een zeer goed gevoel geven als de neuroloog zo positief is. En denk maar zo, dat hebben jullie samen bereikt!! En jullie kunnen nog veel meer, maar denk er aan Goed werk heeft tijd nodig!!
    Geniet van de dagen die nu komen gaan!!

Groetjes

• 03 September 2009 - 10:48

Tooske:

hallo lieze,

Ik weet zo goed wat je bedoelt, als je zegt het gaat zo langzaam. m\Maar mensen die hem al een hele poos niet gezien hebben, die zien de vooruitgang heel goed.
    maar jij bent altijd bij hem, en dat valt dat niet zo op/
    Ik heb het zondag zelf ook gezien, dat hij weer vooruit was gegaan.En nu gaan wij ons lekker concentreren op de bruiloft.Tot morgen dikke kus.

• 03 September 2009 - 18:45

Louis En Bertha:

Hallo fam. Nouwen en Fam.Reinders.We wensen jullie morgen een heeeele mooie dag geniet van ieder moment het is zo mooi.Groetjes