2010 Nieuwe kansen - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu 2010 Nieuwe kansen - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

2010 Nieuwe kansen

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

01 Januari 2010 | Nederland, Grashoek

Dag lieve mensen

Teneerste wens ik jullie allemaal een heel gelukkig nieuwjaar, een jaar met nieuwe mogelijkheden, maar bovenal Gezondheid en liefde!!!

Opnieuw hebben we een jaar afgesloten, een jaar waarin dierbaren ons hebben verlaten, een jaar met veel ups en downs, maar waar het hier de laatste weken heel erg goed gaat. Je maakt nu vergelijkingen met een jaar geleden en dan ben ik erg gelukkig om wat we bereikt hebben en we gaan er nog steeds voor!!!!

2de Kerstdag was heel de familie van Mill hier en dat was bijzonder gezellig, ook wel erg druk, maar we hebben genoten van alles. Er zitten dan toch weer 3 generaties aan een tafel en dan zijn Peter en ik helemaal in onze nopjes. Peter die het prima vindt dat ik alles regel en hij geniet van alle familie om hem heen. eerst wordt er dan gegeten en had ieder een gerecht meegebracht, zodat ik dit jaar niet voor de hele bubs hoefde te koken, na het eten worden er dan spellen gedaan en gekaart. We speelden: wie ben ik, Peter wilde niet mee doen wantdat zou hij niet kunnen, maar het werkte ons op de lachspieren hoe hij alles voorzegde en hele duidelijke hints gaf.

Zondagmorgen werd er bij uitzondering gezwommen, en samen met Wil en John werd er na 3 dagen niet veel doen, flink gewerkt. Peter was moe toen ze terugkwamen maar wel heel veel voldoening.s Avonds in bed merkte ik dat zijn duim bewoog, spasmes... of bewust, dat weet ik niet.

Maandagmorgen moest ik eerst naar de tandarts, want ik had al een week kiespijn, en de rode wijn en paracetemol hielpen niet meer. Ik krijg dan kippenvel hoe Peter met mij meeleeft en attent is, ondanks zijn beperkingen!! Hierna moesten we nog naar Panningen samen met Steef en robert om het een en ander te regelen en waren we pas om 1 uur weer thuis. Gauw gegeten, want normaal is Peter dan heel moe en wil gelijk naar bed. Wauw, hij zei het zelf heel verbaast, ik ben helemaal niet moe!!! Lieve mensen,er zit gewoon weer schot in de zaak en Peter die Peter is!!

Woensdag zwemmen met Wil en weer verbazing over de vooruitgang. Onvoorstelbaar. Na het zwemmen bij een kop bonensoep, keek Peter naar zijn rechterhand en zei: Kijk Kijk zie je dat en hij bewoog zijn duim. Kippenvel en tranen kreeg ik ervan, en dan geloof ik er weer in, hier krijg ik energie van!! (geen Spasmes?)
s Middags kwam Chantal om hem de haren te knippen en zij was onder het knippen zo verbaast over hoe goed het ging. Anders moest ze vaak even stoppen omdat het pijn deed en nu was ze al bijna klaar toen ze de opmerking maakte. He, moet je zien hoe goed het gaat, ik gebruik de gewone schaar en Peter vindt het allemaal goed!!

Donderdag weer met Claudi naar de Neuro in Eindhoven en gelukkig hadden ze geen vertraging opgelopen zoals de vorige week.
En s avonds hebben we samen het oude jaar afgesloten. Heel bijzonder, heel anders, maar zeer waardevol!!


EEN NIEUW JAAR BREEKT ER AAN
WEER 12 MAANDEN OM TE GAAN
ER WORDEN GOEDE VOORNEMENS GEMAAKT
EN SOMS NA ENKELE DAGEN GESTAAKT

WIJ GAAN ONS ZELF NIKS BELOVEN
BLIJVEN GEWOON IN ONS ZELF GELOVEN
WANT KWALITEIT VAN HET LEVEN HEB JE NIET VOOR HET KIEZEN
GENIET VAN WAT JE WORDT GEGEVEN ER VALT VEEL TE VERLIEZEN

GEZONDHEID, LIEFDE EN GELUK IS ALLES WAT IK WIL WENSEN
EN WENS DIT TOE AAN ALLE LIEVE MENSEN
VERDER MAG JE ALTIJD BLIJVEN DROMEN
DAT ALLES WEER GOED ZAL KOMEN


Veel liefs marlies


  • 01 Januari 2010 - 14:06

    Ria En Wiel:

    Marlies en Peter ook van ons, veel Gezonheid Geluk en liefde.Samen met de liefde voor elkaar is er voor jullie bijna niets te zwaar.
    Blijf geloven in alles wat goed komt Peter wat een beleving om toch steeds weer een beetje van je zelf tegen te komen. Samen staan jullie heel sterk en zeker met al die helpende handen die er steeds weer voor jullie zijn. Ook al zijn er weleens hobbels op de weg, maar daar achter ligt dan toch weer een mooi pad Succes

  • 01 Januari 2010 - 18:42

    Marie-Louise:

    Allereerst de Beste wensen voor het nieuwe jaar
    En dat 2010 een mooi jaar mag worden, met veel vooruit gang, en veel positieve energie.
    En met al jullie vrienden om je heen moet dat wel lukken
    Ik vond onderstaande gedachte en vond hem wel toepasselijk
    Vrienden vullen je leven met blijdschap
    Je ziel met zonneschijn
    En je hart met liefde
    groetjes

  • 01 Januari 2010 - 23:11

    Thea-Jan:

    Allereerst de Beste voor iedereen en heel veel Liefde Geluk en heel veel goede Gezondheid voor 2010.
    Dat we samen positief door mogen gaan en dat we blijven geloven.Dan komt het wel goed.
    Heel veel groetjes Thea.

  • 02 Januari 2010 - 08:55

    Hein Oet Wiëert:

    Ja, ik sluit mij bij Marlies aan. Allemaal een gelukkig nieuwjaar en alles wat wenselijk is. Een nieuw jaar geeft weer nieuwe kansen. Benut deze mogelijkheden zodat je op het einde van 2010 er met plezier aan kan terugdenken.
    Wat mooi om met zo`n positief verslag te lezen. Mooier kan een jaar eigenlijk niet te beginnen. Heerlijk en zoals Rowwen Hèze zegt;
    Blieve loepe want ook met kleine stapjes kan je ver komen. Daar heb ik alle vertrouwen in want ondanks alle downs blijven de ups bij fan Nouwen de bovenhand voeren. Blijf genieten van het leven en het kleine maar dat geldt voor ons allemaal.

  • 02 Januari 2010 - 17:26

    Christel:

    Een super begin van 2010. Nu je terug kijkt, zie je duidelijk de vooruitgang. Dat is altijd fijn. Mooier dan die 27,5 miljoen van de staatsloterij. (hoewel ik daar best een beetje van zou willen winnen). Maar geld maakt niet gelukkig! Gezondheid is onbetaalbaar. Dat hebben jullie zelf aan den lijve ondervonden. Ik wens jullie net zoveel (en zelfs nog meer) vooruitgang voor 2010. Geniet van alle mooie dingen en elk klein stapje voorwaarts. De helpende handen zijn er gelukkig nog steeds. Wij blijven in elk geval ook klaarstaan waar nodig.

  • 02 Januari 2010 - 20:49

    Wim En An:

    Marlies en Peter,en de rest van de fam,nog de beste wensen voor het nieuwe jaar 2010
    Een nieuw jaar met weer nieuwe kansen,mag het dat voor jullie brengen,en zoals Peter zegd bietje vur bietje vooruit en dat lukt met jullie inzet.
    Het leven bestaat uit licht en schaduw en we moeten door beide heen, maar het licht zal overwinnen,dat is onze wens voor het nieuwe jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grashoek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2023

Lente

03 Mei 2022

Eindelijk… Sterre en Lotte

19 April 2021

19 april.....

27 December 2020

2020... WAT EEN JAAR !!!

14 Oktober 2020

AFSCHEID NEMEN.... EEN NIEUW BEGIN
Peter

Actief sinds 28 April 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 691822

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: