KERSTMIS 2008 - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu KERSTMIS 2008 - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

KERSTMIS 2008

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 December 2008 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve mensen

Laat ik eerst beginnen met jullie allen een zeer gelukkig en vredig kerstfeest toe te wensen en bedanken voor alle lieve kaarten en berichten voor ons allemaal, het is hartverwarmend hoe jullie meeleven met ons. Helaas ben ik niet in staat om jullie allemaal persoonlijk te bedanken, maar bij deze.

We hebben nog steeds de hoop dat het allemaal goed komt alleen in welk tijdsbestek durf ik niet uit te spreken.Ik heb heel veel informatie gekregen over CVA (herseninfarcten) en het herstel hiervan en zodoende weten we dat er voor ons nog heel erg veel te winnen is.Maar het gaat allemaal erg langzaam.

Gelukkig hebben we ook heel veel kostbare en mooie momenten, vooral als we met ons gezin samen zijn.

Gisteravond zijn we samen naar de kerstviering geweest, we doen dit eigenlijk ieder jaar en voor Peter was het heel bijzonder dat hij voor het eerst sinds 8 maanden weer in de kerk kwam. hij wilde ook weer perse lopen, dit gaf toch wat problemen in de smalle banken van de kerk, toen ze voor de collecte rondkwamen vroeg Tinus al aan mij of het misschien beter was als pastoor de hostie naar peter kwam brengen. Ja dat leek me wel een goed idee. Toen Pastoor kwam met de hostie kwam zei Peter de eerste keer in 8 maanden!! (In het ziekenhuis wilde Peter ook graag de hostie, maar dat mocht niet ivm de MRSA ??!!??)
Na de mis gingen we allemaal naar Claudi en Johan waar we samen met Jan en Tinie, Steef en Robert en Lonneke gegeten hebben. Claudi had heerlijk gekookt en het was erg gezellig. Peter had ook erg veel spraak water en dronk voor het erst witte wijn, die erg lekker was. De kinderen moesten erg lachen omdat Peter in de kerk zoveel wist, het onze vader en nog wat van die verzen die ze er ons vroeger ingestampt hebben.

Vanavond gaan Peter en ik op de schatberg bij Lonneke eten en morgen komt (bijna) de hele familie van Mill hier. Volgens mijn telling is het een jubileum de 25ste keer. Babette en Ramon komen met Izan en Noa over uit Spanje, dus dat zal me ook een weerzien geven. we zien Noa dan voor de eertse keer. Lekker spannend.

Lieve mensen geniet van het kerstfeest

HOOP IS ZELF EEN SOORT VAN GELUK
MISSCHIEN WEL HET BELANGRIJKSTE GELUK
DAT DEZE WERELD IN ZICH HEEFT

Veel liefs Marlies

• 25 December 2008 - 19:09

TINEKE:

Hoi Allemaal
    Geniet ze morgen,Voor jullie is het een bijzonder kerstfeest en voor het nieuwe jaar wens ik jullie bergen van GELUK."GELUKKIG SAMEN"groetjes TINEKE en familie

• 25 December 2008 - 19:47

Marie-louise:

Geniet van elk moment.
    En vooral met deze feestdagen van al die mensen om je heen.
    Heel erg fijne dagen gewenst
    groetjes Wim en Marie-louise

• 26 December 2008 - 11:30

Ria:

Ook van ons fijne dagen gewenst, en moed houden. Ook voor 2009 alles wat wenselijk is,geniet van de familie die jullie dierbaar is en waar je zoveel kracht samen uit haalt een fijne tweede kerstdag en tot snel weer.
    Veel liefde en gezondheid ook namens de kinderen en kleinkinderen Wiel en Ria

• 27 December 2008 - 18:25

Truus+thei Stemkens:

Een nieuw jaar breekt er weer aan.
    Weer 12 maanden om te gaan.
    Er worden goede voornemens gemaakt.
    En soms na enkele dagen gestaakt.

Wij gaan ons zelf niks beloven,
    blijven gewoon in ons zelf geloven.
    Want kwaliteit van het leven,heb je niet voor het kiezen.
    Geniet van wat je wordt gegeven,er valt veel te verliezen.

Gezondheid en Geluk is alles wat je kan wensen.
    Wij wensen dit toe aan alle mensen.
    Verder mag je altijd blijven dromen, dat je wensen,uit mogen komen,

• 28 December 2008 - 12:49

Jan-Thea:

Hoi Familie Nouwen

Wij wensen jullie samen alles goeds toe met jullie gezin voor 2009 .

jan-thea .