SARA - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu SARA - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

SARA

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

07 Oktober 2008 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve mensen

Een zeer emotionele dag vandaag, want ik zie Sara, alle gevoelens van de afgelopen maanden komen nu boven, Want was dit niet een dag die we uitbundig zouden vieren, en waar we steeds de hoop hadden dat het nu eindelijk allemaal goed zou zijn. De hoop dat Peter zelf de rozen zou kunnen halen die hij ALTIJD bij mijn verjaardag had, nee mensen het is helaas nog niet zo, en het kost effe moeite en een paar keer flink huilen en slikken en dan de moed weer bij elkaar rapen en weten dat we er nog niet zijn en nog lang niet het hoogste hebben bereikt.
Maar ook heel veel blijdschap dat hij er nog hij er nog is en de wil om door te gaan van alle kanten. De vele mensen die ons steunen en die er vanmorgen ook al waren.

OVERAL LIGT GELUK VERBORGEN
WANT ER KOMT STEEDS EEN NIEUWE MORGEN
(uit Gelok van de vrijbuiters)

Veel liefs Marlies

• 07 Oktober 2008 - 10:31

SARA T:

Dag SARA
    Een hele Fijne Dag
    maak er toch wat moois van want het is zeker een bijzondere dag.
    groetjes SARA

• 07 Oktober 2008 - 10:40

Babette:

hallo schat,

Gefeliciteerd met je verjaardag.50 en nog steeds stralend. We bellen je strakjes. Moet nu weer naar de tandarts.

Dikke kus van je liefste petekind

• 07 Oktober 2008 - 11:21

Thea-jan:

Dag Sara
    Proficiat met je 50 verjaardag en nu ook bij de club van 50 .
    Wij wensen jouw een fije dag toe samen met peter en de kids .
    Hiep Hiep Hoera voor MARLIES .

Proost op MARLIES .
    groetjes jan - thea.

• 07 Oktober 2008 - 12:37

Marie-louise:

Hartelijk Gefeliciteerd
    met je 50ste verjaardag
    en een heel erg mooie dag gewenst, en natuurlijk nog vele jaren samen met Peter
    Geniet er van
    groetjes
    wim en marie-louise

• 07 Oktober 2008 - 13:54

Mie En Jan Gommans:

Marlies, Gefeliciteerd!
    En zo is het maar net Marlies, je ziet sara. Dat is niet voor niets. Het staat voor levenservaring, iets meegemaakt hebben en misschien bovenal, vertrouwen. Jij hebt het en jullie hebben het. Zelfs als alles goed gaat dan nog zeggen oudere mensen, je bent nog niet over de hei. Altijd kan iets gebeuren waar je niet op telt. Sara welkom bij de club en een fijne dag voor allemaal.

• 07 Oktober 2008 - 18:10

Christel:

Proficiat Marlies.
    Als iemand een geweldige 50ste verjaardag verdient, ben jij het wel. Veel plezier en tot zaterdag.

• 07 Oktober 2008 - 20:48

Gudie En José:

Hallo SARA,
    Proficiat met deze mijlpaal.Misschien anders dan je verwacht had maar toch een heel speciale dag om samen te vieren. Geniet ervan!!!

• 08 Oktober 2008 - 21:48

Christian En Hetty:

Marlies

van harte gefeliciteerd met je verjaardag en vele jaren erbij in goede gezondheid en ik hoop dat er nog vele mogen volgen in goede gezondheid.

GR

Christian Hetty en de kids

• 10 Oktober 2008 - 08:35

Mattie:

Lieve Marlies, ook al ben ik een paar dagen te laat, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Als alle Sara's er zo goed uitzien als jij is dat getal van 50 helemaal niet zo belangrijk!
    Groeten Mattie