5 december - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu 5 december - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

5 december

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

07 December 2008 | Nederland, Grashoek

Dag lieve mensen

Wat eigenlijk een leuk positief bericht had moeten worden omdat het heel goed gaat met Peter, moet ik jullie toch slecht nieuws vertellen, vrijdagavond 5 december is mijn moeder, vrij plotseling overleden. Ze is 87 jaar geworden.
Woensdagmorgen is zij gevalllen en na een paar uur pas naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance, Lonneke is met haar meegegaan en in eerste instantie leek het niet zo slecht te gaan. Donderdagmorgen ben ik naar het ziekenhuis gegaan en ben enorm geschrokken, heb toen een gesprek gehad met de internist en die vertelde me dat mijn moeder heel erg ziek was. Vrijdagavond ben ik er samen met Peter geweest en die schrok ook heel erg. En om 23.00 uur s avonds werden we al gebeld dat ze was overleden.

We hebben dus een heel heftig weekend achter de rug, met heel veel emotie, Peter die zich machteloos voelt dat hij zijn schoonmoeder niet heeft kunnen helpen in haar laatste levensmaanden. Meer als 30 jaar heeft hij voor haar klaar gestaan en nu net het laatste heeft hij haar niet kunnen bijstaan. Maar mijn moeders laatste woorden waren : He daar is Peter.

Veel liefs Marlies

• 07 December 2008 - 20:42

Louis En Bertha:

Beste Familie,allemaal heel veel sterkte met het overlijden van je moeder,schoonmoeder en lieve oma.Sommige mensen krijgen alles op hun levenspad.

• 07 December 2008 - 21:23

Tjeu Stemkens:

Marlies, Peter en de rest van de hele familie gecondoleerd met het overlijden van moeder van Mill. Het verlies van een moeder grijpt heftig in in ieders leven. Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag.

• 07 December 2008 - 21:26

Ria En Wiel:

Hallo Marlies Peter en Fam
    Soms gaat het goed, dan weer minder. Maar helaas wat op jullie pad komt is wel meer als genoeg Veel strerkte met dit verlies van jullie moeder en Oma

• 07 December 2008 - 21:28

Willy En Marina:

Beste Peter, Marlies en familie ons oprecht medeleven bij dit onverwachte verdriet. Een dierbare verliezen doet altijd pijn ook al hebben ze een gezegende leeftijd mogen bereiken.
    In een voor jullie al zeer bewogen jaar komt dit er nog bij. Koester haar levenswijsheid en put kracht uit de mooie herinneringen aan haar.
    Heel veel sterkte toegewenst.

• 07 December 2008 - 22:36

Marie-louise:

Hallo allemaal
    Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie moeder en oma.
    Het leven geeft inderdaad af en toe tegenslagen, maar met de positieve kracht die jullie samen hebben, lukt het ook om samen weer verder te gaan.
    groetjes wim en marie-louise

• 07 December 2008 - 23:32

Tineke:

Woorden schieten tekort met wat ik wil zeggen.We leven met jullie mee.Tineke en familie

• 09 December 2008 - 20:32

Fam. Spreeuwenberg:

hallo allemaal

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie moeder, schoonmoeder en oma.Jullie krijgen wel heel veel tegenslagen te verwerken in 2008. We leven met jullie mee.

Tanja, Mart en Marloes Spreeuwenberg

• 09 December 2008 - 20:33

Jan-Thea:

Marlies-Peter en de kinderen .
    Gecondoleerd met het verlies van je ,jullie moeder , schoonmoeder ,Oma,
    Wij wensen jullie heel veel sterkte toe met dit verlies .
    Onze gedachten zijn bij jullie .

Wij zijn samen sterkt.

Groetjes Jan -Thea .