Wunderbar nasdrofje - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu Wunderbar nasdrofje - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

Wunderbar nasdrofje

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Juli 2008 | Nederland, Grashoek

Lieve lieve mensen

Het was(is) geweldig. Met heel veel spanning keken we uit naar deze datum 5 juli, want op 10 april (een week voor het infarct) hadden we samen een datum geprikt voor het aspergesfeest en dat was dus 5 juli.
Het is dan de echte afsluiting van het aspergesseizoen. Vaak heb ik gedacht dat kan niet doorgaan, want als peter er niet bij is doen we het niet. Een tijdje terug gaf Peter aan dat we het wel moesten door laten gaan en hij zou erbij zijn. Met heel veel twijfels keken we er naar uit. Om hem s avonds dan weer terug te brengen naar Blixembosch was eiegenlijk geen optie, maar de tijd was er voor het eerste nachtje thuis.Oh hoe dubbel allemaal en hoe gewaagd, mar niet geschoten is altijd mis, dus proberen maar.
Lonneke en Loes gingen Peter gistermiddag halen en Robert en ik maakten de loods klaar voor het feestje. Ik weet niet wat ze met Peter gedaan hebben in Eindhoven maar hij was heel fit toen hij hier aan kwam,vooral zijn spraak was heel goed, buiten koffiegedronken en toen wilde hij wel een borreltje, nou dat doen we dan vanavond ......
Om 8 uur kwamen de aspergesstekers en had ik de bbq klaar en het ging dus helemaal super. Peter zelf naar de loods gelopen en hij vond het prachtig. Om 10.00 uur gaf hij aan dat hij een beetje moe was en effe een uurtje wilde rusten, en dan weer terug en ja hoor om 11 uur was meneer er weer, en toen was hij in topform, Hij heeft rose gedronken en we hebben verschrikkelijk gelachen, hij dacht wel dat hij misschien een probleem kreeg..... maar problemen zijn er om op te lossen toch. Om 1 uur wilde hij toch wel naar bed en zijn Peter en ik naar binnen gegaan en heeft de rest opgeruimd en nog wat gedronken. Peter en ik hebben samen in de kamer geslapen en dat ging dus ook heel goed.

Ik ben zo gelukkig dat dit goed heeft gegaan, ik was er zo bang voor, dat Peter niet meer wilde feesten, en steeds heel moe zou blijven, maar met een uurtje rust tussendoor is dit heel erg fijn.

Beste aspergesstekers en sorteerders, ik ben jullie zo dankbaar, voor deze hele fijne avond en ook voor al jullie hulp en inzet tijdens het seizoen, en dat we vooral samen het seizoen konden afsluiten. Ik zie de toekomst vol vertrouwen tegemoet en volgend jaar zal Peter beslist er weer bij zijn.

NASDROFJE (gezondheid)

Veel liefs Marlies

• 06 Juli 2008 - 08:34

Marie-louise:

fijn dat peter er ook zo van heeft genoten.
    en lekker thuis slapen doet een mens ook goed
    bedankt voor de BBQ
    groetjes

• 06 Juli 2008 - 10:10

Lucia:

Ha Peter, Marlies en kids,

Een positief mens kan veel, heel veel aan!
    Nog een fijne zondag.

Groetjes van ons allemaal

• 07 Juli 2008 - 21:10

Christian En Hetty:

MArlies en Peter,

fijn dat we jullie met zijn allen zo'n avond hebben bezorgd. Wij hebben ook genoten.

in voorspoed zich blijven ontwikkelen

tot gauw

Christian Hetty Sanne en Ankie

• 08 Juli 2008 - 06:52

Mattie:

Hoi Peter en Marlies, wat ben ik trots op jullie dat je dit SAMEN voor elkaar hebt gekregen! Wat een energie en wat een mooie beloning aan het eind. Groeten uit Veghel, Mattie

• 08 Juli 2008 - 09:27

Loes:

Ha die liesje.
    Super, Peter thuis en mee feesten.Wat fijn dat het zo goed gegaan is.Ik weet zeker dat hem dit weer geholpen heeft met zijn genezing.Ja een risico is het wel maar de familie Nouwen probeert het ,geweldig.Doe hem heel veel groeten en we komen weer snel naar hem op visite.

• 09 Juli 2008 - 09:18

Grad En Grit Maessen:

Wij hebben jullie verslag gelezen en de foto's gekeken bij Marian op de computer. Fijn dat het nu weer wat beter gaat en wij wensen jullie heel veel goeds en beterschap en dat jullie toch samen kunnen genieten. Wij blijven jullie berichten volgen.

Groeten Fam. Maessen

• 09 Juli 2008 - 10:47

Eefje:

hallo,
    Wat leuk om dit alles weer te lezen. Het blijkt wel dat als een mens echt iets heel graag wil bereiken in zijn leven en er helemaal voor gaat, dat alles lukt. Dit natuurlijk niet zonder een geweldige steun van zijn familie en vrienden. Hier is peter en jullie gezin het levende bewijs van. In mijn werk heb ik vaker met mensen gewerkt die ook infarct door maken. en die mensen vechten er lang niet altijd zo hard voor als peter nu doet. Jullie kunnen echt trots zijn op hem. Geweldig marlies hoe jij dit alles door maakt en wat je allemaal doet voor peter. Zo kun je zien een huwelijk bestaat uit voor en tegenspoed. En natuurlijk niet te vergeten de vrouwly echt super.
    Heel veel succes nog en geniet van alles.
    Groetjes eefje

• 09 Juli 2008 - 20:11

Marlies:

heb net samen met Peter de foto gekeken van ons kleine achternichtje NOA, Noa is 7 juli geboren in Reus, Spanje en is het 2de kindje van Babette ons petekind. Babette, Ramon en Izan van harte proficiat en zo gauw het kan komen we naar Spanje. Dikke knuffel van Peter en Liesje