de zon schijnt nog steeds - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu de zon schijnt nog steeds - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

de zon schijnt nog steeds

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Mei 2008 | Nederland, Grashoek

Ja ja hoor lieve mensen de zon schijnt nog steeds en de vooruitzichten wat het weer betreft zijn heel goed deze week, als dat zijn weerslag heeft op Peter en ons hier zit het helemaal snor.

Gisteren was Peter heel moe aan het einde van de middag. Het vergt allemaal veel inspanning voor hem en hij denkt dat het geen therapie is, maar laat in de avond had ik nog een fijn gesprek met Sanya(verpleegkundige) en die vond dat wij het allemaal heel goed deden en Peter goed vooruitging. Hij moet nu leren dat hij niet METEEN op zijn wenken bediend wordt, dus eerder aangeven dat hij moe is of dorst heeft.
Hij kreeg weer een slaapmiddeltje voor de nacht en vanmorgen was ik er weer om 8 uur. Hij lag heel rustig in bed en voor het eerst in al die tijd gaf zelf aan dat hij goed geslapen had.Prima toch. De verzorging ging al weer beter als gisteren en nu hoefde de MRSA behandeling niet meer. Hij gaf zelf aan dat hij moest poepen en werd met de po stoel boven het toilet gezet en dat ging heel goed. Na het ontbijt wilde hij nog effe met mij praten, maar toen kwam de fysiotherapie en ben ik naar huis gegaan.
Ik moest wel vandaag op tijd terug komen, dus dat proberen we dan maar.

Laat de zon maar lekker schijnen voor iedereen.

Groetjes Marlies

• 06 Mei 2008 - 09:18

Tineke:

De inzet van jullie allemaal is prima,dat geeft 'n goede band en werkt dan ook positief door op Peter.groetjes TINEKE

• 06 Mei 2008 - 09:39

Renée:

Lieve Marlies, Steef, Lonn en Claud!

Goed te horen dat alles de goede kant op gaat met Peter! Ik weet zeker dat met jullie steun, inzet en toewijding het helemaal goed gaat komen!
    Heel veel sterkte nog!!

Liefs Renée

• 06 Mei 2008 - 09:47

Coen:

Heel fijn dat het zo goed vooruit gaat
    maar het vergt wel heel veel inspanning van jullie allemaal en van Peter ook natuurlijk Marlies, mooi dat je ons zo op de hoogte houd Heel veel vooruitgang
    gewenst P.S Probeer toch ook te genieten van de aspergetijd.
    groeten coen en robert

• 06 Mei 2008 - 12:02

Claud:

Ze belde net op dat pap donderdag naar Eindhoven overgeplaatst wordt. Dat is toch helemaal geweldig!! Ik denk dat we de vlag maar uit moeten hangen!!Joehoee...