Een telefoontje met wat lever.... - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu Een telefoontje met wat lever.... - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

Een telefoontje met wat lever....

Door: Claudi

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Juli 2008 | Nederland, Grashoek

Ben gisteravond met Eefke ( vriendin ) naar pap geweest. Van te voren waren we heel even naar de ikea geweest, dat ligt echt super dicht bij...niet normaal!!

Toen we bij pap aankwamen lag hij nog op bed, maar wilde meteen opstaan ( gelukkig) hij pakte de stok, en liep zo naar de huiskamer. We hoefden hem helemaal niet te helpen. We hebben toen lekker wat gekletst en pap had eigenlijk wel een beetje honger. Oke...eerst een slaatje, toen nog een 'snoepke' ( hij bedoelde koekje ). Maar dat was blijkbaar nog niet genoeg, want hij liep naar de koelkast, en haalde daar het bakje lever uit wat mam voor hem had gemaakt. Dat moest even warm gemaakt worden en lekker van gesmuld.

Daarna had hij voor de eerste keer mam opgebeld. Dat was wel grappig om te zien. hij had mijn mobiel gepakt, maar de toetsen waren zo klein voor zo'n dikke vingers, dus moest ik maar het nummer intoetsen, maar pap zei de nummers. Geweldig!! Hij begon helemaal te glunderen toen hij mam aan de telefoon had, en heeft er wel een fijn gesprekje mee kunnen voeren.

Het was tijd om te vertekken, maar pap was nog niet klaar voor te gaan slapen. De t.v. moest aan blijven, hij ging even een half uurtje liggen, en daarna ging hij weer in de huiskamer zitten. Ik ben benieuwd of hij dit ook heeft gedaan, want hij had toch wel kleine oogjes gisteravond!

Owja, het aspergesfeest was ook super gegaan. We hebben heel veel gelachen met alle mensen die er waren. Geweldig!!

Zo, dit was het dan alweer. Pap komt zaterdag en zondag weer naar huis, en voor zaterdag staat 'lasanga' op het menu. Dat wilde hij wel graag eten. Zondag viert Robert zijn verjaardag, en daar gaan we natuurlijk ook naar toe. Deze jonge knul wordt alweer 25 jaar jong! Alleen moeten we even kijken hoe we het cadeautje gaan fixen, maar dat komt wel in orde!

Mensen, bedankt nogmaals voor al jullie lieve berichtjes, dat geeft ons weer nieuwe moed om door te gaan. We gaan nog steeds door... en jullie ook!!

Doeiii!!!!

• 11 Juli 2008 - 07:20

Marlies:

Ha Claudje
    Je was me net voor om het bericht te schrijven, ik wilde ook vertellen hoe bijzonder het was dat ik pap voor het eerst na 12 weken aan de telefoon had.En het ging heel goed. Ik ga nu naar hem toe, want we hebben een gesprek met de maatschappelijk werkster.En dan gaan we samen lunchen, met Toos, die morgen naar Spanje vertrekt.

Kuss Marlies

• 11 Juli 2008 - 08:00

Claud:

ik dacht, zal ook weer eens een berichtje schrijven! Doe pap de groeten!

Kuss Claudje!

• 11 Juli 2008 - 08:52

Tineke:

Prima dat Peter zelf zoveel initiatief neemt,dat komt helemaal goed.Groetjes Jan en Tineke

• 11 Juli 2008 - 10:20

Jan-thea .:

wat goed van je peter laat de moed niet zakken we gaan door met ze alle .en voor zondag een fijn dag en voor robert een fijn verjaardag .groetjes jan -thea.

• 11 Juli 2008 - 10:32

Marie-louise:

al weer een stapje vooruit.
    Het is geweldig dat de weekend thuis zo goed bevalt.
    Peter ga zo door, met behulp van iedereen lukt het wel
    groetjes wim en marie-louise

• 13 Juli 2008 - 12:09

Lucia:

Ha allemaal,

Lekker zonnig weer vandaag. Dus genieten!!

Groetjes
    Lucia en de rest