de laatste dag in venlo - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu de laatste dag in venlo - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

de laatste dag in venlo

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

07 Mei 2008 | Nederland, Grashoek

Eindelijk de laatste dag in venlo is bijna voorbij, op naar de therapie in eindhoven.
Vanmorgen heb ik eerst een gesprek gehad met de neuroloog in Venlo, voor het eerst een gesprek...... nou ja de goeie man kende peter nog niet eens, ik zat er eigenlijk wat flauwtjes bij en liet veel over me heen gaan. Morgen naar eindhoven, dat speelde door mijn hoofd, en daar zien we wel verder. Eindelijk gaat de echte revalidatie beginnen.
Vanmiddag zijn Rob eb Corrie op bezoek geweest, maar toen was hij best wel moe.
Om 5 uur ging Claudi met Wil, eerst gegeten met hem en daarna een hele poos buiten geweest, dit had weer heel goed gegaan en was hij heel spraakzaam geweest.

Vanavond ben ik er nog geweest en toen was hij ook moe en wilde ook slapen, zich voorbereiden op morgen. Hij weet wat er gaat gebeuren, maar kan het tijdstraject niet inschatten. Wij ook niet helemaal, maar daar zullen we morgen meer informatie over krijgen.
De ambulance rijdt overigens pas om 11.30 uur. We wachten geduldig af......maar naar eindhoven gaan we.Tot morgen allemaal.

Groetjes Marlies

• 07 Mei 2008 - 21:12

Ria:

Marlies en kinderen, veel succes gewenst voor morgen maar vooral voor de komende periode we volgen t, erg fijn op deze manier en rustiger voor jullie.We laten een kaarsje branden op de toekomst succes

• 07 Mei 2008 - 21:26

Marina En Willy:

he veel succes toegewenst dat dit zo snel kan gaan was niet in te schatten
    gaan ervoor hoor doei

• 07 Mei 2008 - 21:32

Lucia:

Peter denk maar zo, het leven is goed in het Brabantse Land. Alle begin is moeilijk, maar met Marlies en jullie meiden lukt jou dat allemaal.
    Veel groetjes
    Adrie Lucia en kids

• 07 Mei 2008 - 21:50

Marlies:

Speciaal voor Sanne en Ankie
    Peter vond jullie tekeningen heel mooi en hoopt volgend jaar weer met jullie naar de varkentjes te kunnen gaan en ze weer allemaal een naam te kunnen geven.
    Groetjes Marlies

• 08 Mei 2008 - 08:06

Gijs & Leny:

Heel veel kracht gewenst!

Wij branden een extra kaarsje voor jullie!

• 08 Mei 2008 - 08:56

Loes:

Heel veel liefs sterkte en succes vandaag,nu begint het echte herstel van peter,we volgen alles van dag tot dag,en komen snel naar eindhoven.
    kus en dikke knuffel

• 08 Mei 2008 - 13:24

Zus Van De Looij:

marlies en kinderen,

heel veel succes in eindhoven.we denken
    aan jullie. alles komt goed want peter is
    een doorzetter.

groeten,