diploma uitreiking 19 september 2008 - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu diploma uitreiking 19 september 2008 - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

diploma uitreiking 19 september 2008

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 September 2008 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve mensen

Vandaag de diplomauitreiking van Lonneke aan de Hogere Hotelschool Maastricht!!! Op 21 april studeerde Lonneke officieel af aan de Hotelschool, 2 dagen na het herseninfarct van Peter. Peter had al direct hier veel zorgen om, of Lonneke wel geslaagd zou zijn en dat hij niet bij de diplomauitreiking kon zijn. Och over 5 maanden was dit pas en wij waren er allemaal van overtuigd dat hij dan weer helemaal goed zou zijn en zelf naar maastricht zou rijden, maar we zijn nu precies 5 maanden verder en zijn door diepe dalen gegaan en hebbben nog een lange weg te gaan.
Maar heel blij waren we dat Peter erbij was en zelf liep, voor het eerst weer in een mooi pak, en hij het heel bijzonder vond, dat zijn dochter op het podium stond om haar diploma in ontvangst tenemen. Daarna nog uit wezen eten bij de Valk in Urmond. Al met al een geslaagde dag.

De dagbehandeling in Blixembosch is afgelopen maandag begonnen, we dachten dat hij wel heel erg moe zou zijn als hij thuis komt, maar dat valt tot nog toe reuze mee. En ik moet constateren dat hij deze week weer heel veel vooruitgang heeft geboekt, sommige zullen wel denken dat zegt ze iedere keer dan moet het nu toch wel helemaal goed zijn, maar je moet je realiseren dat Peter dus helemaal niets meer heeft gekunnen. Niet lopen , niet praten, zijn arm niet bewegen, niets niets niets, en alles moet hij weer leren, ieder woord, iedere stap, iedere handeling moet weer een automatisme worden en het wil niet altijd zeggen dat datgene wat hij vandaag leert morgen ook nog weet, en dan begin je weer opnieuw. Dus met heel veel geduld en oefenen moet het gebeuren.

GEEF NOOIT OP
IEDEREEN WORDT BETER ALS HIJ VOLHOUDT

Veel liefs Marlies

• 19 September 2008 - 21:03

Marie-louise:

Wat is zo'n uitstapje toch lekker
    Even echt genieten met elkaar
    ik vond trouwens nog een mooi gedichtje over vrienden
    vrienden,
    ware vrienden zijn als diamanten
    waardevol maar schaars
    onechte vrienden zijn als herfstbladeren
    die worden overal gevonden

Groetjes

• 20 September 2008 - 13:34

Lucia:

Ha allemaal,

Ten eerste Lonneke van harte Gefeliciteerd met je diploma!! Kei goed!!
    En, Peter en Marlies, 'de aanhouder wint'.
    Dus jullie winnen nog zat!!

Groetjes

• 20 September 2008 - 15:44

Thea Jan:

Allereerst Lonneke proficiat. Wat fijn te lezen dat jullie met de hele familie gezellig dit slagen hebben kunnen vieren. Peter en familie nog heel veel kracht om toch door te blijven zetten tot het maximale bereikt is.
    De aanhouder wint is het gezegde. Dus keep going.
    Heel veel groetjes
    Thea & Jan

• 20 September 2008 - 17:55

Wil Steeghs:

hallo familie nouwen. zojuist samen met mam jullie fotos bekeken.
    ik moet jullie de hartelijke groeten doen en heel veel beterschap wensen.ik kom gauw nog een keertje langs.
    tot dan.

• 21 September 2008 - 12:32

Christel:

Fijn om te lezen,dat er weer iets positiefs is toegevoegd aan jullie hectische leventje.
    Proficiat Lonneke.
    Tot gauw weer een keertje.

Peter en Christel.

• 21 September 2008 - 17:39

Willy En Marina:

proficiat met het behaalde diploma en leuk dat peter er toch bij kon zijn.