vrolijk positief - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu vrolijk positief - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

vrolijk positief

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Augustus 2008 | Nederland, Grashoek

Hallo lieve allemaal

Deze keer snel een nieuw bericht, voor het eerst sinds weken kwam ik vanmorgen zeer positief terug uit Blixembosch. Het ging zo verschrikkelijk goed met Peter dat ik er weer alle vertrouwen in heb dat het helemaal goed komt.
Het weekend was al heel goed en bijzonder verlopen, zaterdagavond bezoek gehad en Peter wilde een flesje bier drinken en dat smaakte bijna als vroeger. Niet dat het om de alcohol gaat en dat hij dat moet kunnen drinken, maar het gevoel erbij, een stukje van voor 19 april, was zo bijzonder.
Sinds een paar weken had hij s avonds een soort slaap pilletje, omdat hij slecht sliep en daardoor overdag heel moe was. Vorig weekend had ik dat eens opgezocht op internet en was het met deze medicatie eigenlijk niet eens, de bijwerkingen waren oa. sufheid, verlaging van de bloeddruk(was deze niet al te laag???!!!!) en spierverslapping.Peter wilde vrijdagavond dat pilletje niet meer en ik was het daar mee eens, nou zaterdag ging het de hele dag heel goed en ook de avond, dus zaterdag ook geen pilletje meer en zondag ook niet. Hij was het hele weekend heel fit en merkte zelf niet of hij nu minder had geslapen, dus weg met de pilletjes. Ik heb hier vanmorgen pas melding van gemaakt in Blixembosch en de reaktie was een beetje lauw.Ze waren wel heel erg verbaast over Peters fitheid en opgewektheid.
De fysiotherapeute was ook zeer verbaast over zijn hand en arm, ze merkte goed dat Peter veel geoefend had in het weekend, Peter werd er gewoon vrolijk van en liep als toegift 3 rondjes zonder stok door de kamer, heel keurig netjes recht.

Hij heeft er ook weer veel vertrouwen in , en al gaat het niet zo hard als we gehoopt hadden,we zullen er komen.

HET LEVEN IS EEN OPEENVOLGING VAN MOMENTEN
JE SLAAGT PAS ALS JE VAN ELK MOMENT KUNT GENIETEN
(C.Kent)

Veel liefs Marlies

• 26 Augustus 2008 - 21:02

Marie-louise:

hallo allemaal
    geweldig dat doorzettingsvermogen van jullie allemaal.
    al weer een stapje voorwaarts, Peter komt er wel, hij werkt er dan ook erg hard aan, en zonder die slaappillen was hij inderdaad veel fitter in het weekend
    groetjes marie-louise en wim

• 27 Augustus 2008 - 08:10

Joost En Manu:

Das noutypischweer een staaltje nederlandse laksheid. Gelukkig weten jullie nu waar de oorzaak ligt, hopelijk doen ze er iets mee. In ieder geval sterkte er mee.

• 27 Augustus 2008 - 08:33

Thea-jan:

hoi allemaal.wat fijn voor jullie allemaal ,doorzetten ,is voorwaarts wij blijven steunen het komt goed met ons allemaal. groetjes jan-,thea

• 27 Augustus 2008 - 17:18

Lucia:

Ha allemaal,

Heel bijzonder!! Ga zo door, en de resultaten zien en lezen we weer graag!
    Groetjes van ons allemaal

• 01 September 2008 - 17:45

Christel:

Heerlijke uitvinding soms hè, dat internet. Dan maar een nacht minder slapen. Een fitte vent, daar heb je wat aan en kun je wat mee. Nog even en dan komt Peter echt thuis. Ook dat zal wel weer wennen zijn. Maar ook wel heel fijn.
    Waar haal je toch al die spreuken vandaan? Het lijkt soms net of ze speciaal voor jullie zijn uitgevonden.

• 01 September 2008 - 17:46

Christel:

by the way: als Peter thuis is, gaan we dan jouw berichtjes missen?

• 01 September 2008 - 18:51

Roos Van Ome Harrie:

Marlies, eindelijk heb ik jullie site gevonden iedere keer vergat ik het weer en dan was er weer geen tijd. Leuk om te lezen dat er vooruitgang in zit en dat hij het afgelopen weekend zeer positief was, maakt het voor jullie iets gemakkelijker.
    Veel sterkte vanuit Lomm en Velden