3x negatief devlag uit...... - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu 3x negatief devlag uit...... - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

3x negatief devlag uit......

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

30 Juni 2008 | Nederland, Grashoek

Lieve mensen

Ja hoor het is gelukt, al onze inspanningen zijn niet voor niets geweest. We zijn 3x negatief en nu mag Peter naar de revalidatiezaal. Het protocol is verandert en dankzij ons versnelt. Wat 7 weken terug nog goldt voor Blixembosch, minstens 3 maanden negatief en dan pas op de therapie, is gelukkig aangepast naar 3x negatief en "overal" komen, met wat kleine beperkingen.
Vanavond kan ik het allemaal lezen bij peter en dan morgenvroeg nog een gesprek met dr. de Groot.

Gisteren is Peter weer thuis geweest en dat ging heel goed. Gistermorgen om 8.30 uur op en hij heeft zich weer zonder verpleegkundige alleen gedoucht en aangekleed, daarna ontbijt, met heerlijke peperkoek van Hannie en om 10.00 uur naar Grashoek.

Thuis aangekomen wilde hij niet in de rolstoel en zelf vanuit de auto lopen naar het terras. Ging heel goed, wel wat spierpijn nog van vrijdag, maar hij loopt.
Om 13.00 uur gegeten en toen een half uurtje op bed in de kamer. Het was prachtig weer en ik stelde voor om (met rolstoel) naar Kapelkeshof(golfbaan) te lopen en daar op het terras een ijsje te eten. Steef en Claudi fietsten mee en Lonneke was er al. Heerlijk op het terras gezeten en toen kwam Louis vragen of Peter mee wilde in het golfkarretje(caddy) Ja hoor dat wilde hij wel, en samen met Louis is hij toen naar de wijngaard gereden en over het hele golfterrein. Super had hij dit gevonden. Weer terug naar huis, avondeten en om 19.00 uur terug naar Blixembosch.Daar aangekomen was hij toch wel moe, en wilde effe op bed liggen. Hij zag er heel goed uit, lekker kleurtje van hele dag buiten, en na een half uurtje weer op om de finale van het voetbal te zien. In de rust weer naar buiten gelopen en toen ging het kaarsje toch langzaam uit.Hij wilde nu toch wel echt gaan slapen...... Naar bed gebracht en met een heel voldaan gevoel en ook wel spannend om de MRSA uitslag en wat er nog allemaal staat te gebeuren
reed ik naar huis.

En vanmiddag belde Monique, verpleegkundige,dan de uitslag door.

YES YES we gaan ervoor......

Veel liefs Marlies

• 30 Juni 2008 - 15:27

Tineke:

Nou dat is toch helemaal geweldig,ga zo door.
    groetjes Jan en Tineke

• 30 Juni 2008 - 15:47

Marie-louise:

Is al het werk niet voor niets geweest.
    al weer een stapje voorwaards
    groetjes wim en marie-louise

• 30 Juni 2008 - 17:10

Door Nouwen- Hillen:

Hallo Peter en Marlie en familie,

Al geruime tijd lees ik jullie berichten en volg ze met veel belangstelling.
    Heel fijn dat jullie zo'n forse resultaten zien van jullie bijzondere inspanningen.
    Wat een toestand met die MRSA, maar gelukkig is Peter nu negatief.
    Als jullie meer willen weten over de revalidatieafdeling van VieCurie, dan kunnen jullie ook contact opnemen met Mieke Hillen, dochter van mijn broer Wiel van Tante Mia uit Beringe. Ze werkt daar als fysiotherapeute.

Ik wens jullie,ook namens Frans, nog heel veel sterkte en succes op de weg naar herstel. Jullie zijn zo positief dat dit zeker gaat lukken.

Heel veel groeten van Door Nouwen- Hillen, nicht van Peter.

• 30 Juni 2008 - 20:09

Wiel En Ria:

Super toch ga zo door eindelijk is de mrsa toch verdwenen, veel succes verder en de groeten van de kinderen

• 30 Juni 2008 - 20:31

Lucia:

Ha Marlies en Peter, en natuurlijk ook aan de geweldige kanjers met aanhang!!

Na twee weken vakantie weer heelhuids thuis en nu even tijd genomen om jullie bijzondere berichten te lezen. Geweldig Peter hoe jij je er doorheen slaat!! Maar wat wil je met zo'n thuisfront wat jou daar zo goed in steunt en helpt en noem maar op, er is zo veel wat jouw dames voor je doen. En natuurlijk zij kunnen wel van alles zeggen maar Peter jij doet het keigoed!!
    Groetjes van ons allemaal

• 30 Juni 2008 - 21:19

Jan-thea:

wat fijn voor jullie allemaal weer . yes we gaan weer allemaal samen door met jullie en wat fijn dat het zondag goed weer was lekker buiten met zealle.heel veel liefs groetjes jan-thea

• 02 Juli 2008 - 06:33

Marlies:

2 juli 2008

Hiep hiep Hoera Lonneke en Babette zijn jarig vandaag. Beetje rare verjaardag. In ieder geval anders dan anders. We weten niet wat deze dag ons brengen zal, he Babette. Wij vieren deze dag in Grashoek samen met Peter, en jullie in Spanje geniet ervan en misschien..... wel met z n viertjes.....
    Proficiat meiden. Peter en Marlies

• 02 Juli 2008 - 17:00

Tjeu:

Ondanks het momenteel wat mindere weer (zware onweers- en regenbuien) hoop ik dat jullie samen met Lonneke een fijne verjaardag kunnen vieren. In ieder geval Lonneke van harte proficiat en een goede revalidatie aan Peter gewenst!

• 02 Juli 2008 - 19:00

Gijs & Leny:

Aanhouders
    WINNEN ALTIJD!!!!!!!
    Volhouden!!!!!!!

• 03 Juli 2008 - 20:21

Babette:

Ja helaas, ze is er nog steeds niet. Ze zit natuurlijk ook zo lekker, iedere dag een portie chocolade.

Hoe was de verjaardag??