Super Sunday - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu Super Sunday - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

Super Sunday

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

09 Juni 2008 | Nederland, Grashoek

Zondagavond

Ja lieve mensen het was SuperSunday vandaag. Het was een geweldige dag. Peter en wij hebben enorm genoten.
Vanmorgen om 10 uur ben ik samen met peter naar huis gereden en in de auto had ik de limburgse zender opstaan. Ja hoor en voor de kenners onder ons. Taai Taai met Roed roed zien de Roezen. Onze plaat waar we altijd op walsen. peter begon keihard te huilen en ook bij mij rolden de tranen hevig, maar ik moest toch de aandacht bij het rijden houden. En dat ging wonderwel goed.
Thuis aangekomen vertelde ik wat er was gebeurt , en Peter moest weer even slikken. Ja zei ik en nu konden we ook nog niet dansen. Nee, zei hij duidelijk, maar dat komt zeker weer een keer!!!! Prachtig toch, dat hij ook weer het vertrouwen krijgt dat dat dansen ook weer komt. Hoeft niet zo snel als vroeger, hoor, mag best iets langzamer, als we maar weer kunnen dansen
We hebben een poosje buiten gezeten en de katjes waren er allemaal.
Hij heeft genoten van het eten, weer allemaal samen aan tafel zitten, en hij wilde nu gewoon braadworst, want die had hij al 7 weken niet meer gehad.
Na het eten heeft hij een uurtje op bed gelegen en daarna was hij weer helemaal fit en is ook op kantoor geweest en heeft wat post doorgenomen samen met Robert. Hij wist exact te vertellen wat we wel en niet moesten doen. Het meeste hadden we toch erg goed gedaan in zijn ogen.
Daarna hebben Steef en Robert met hem een blokje om gelopen, en Claudi en ik het buffet klaargemaakt en weggebracht. Ondertussen waren de aspergesstekers er en heeft Peter die ook nog allemaal gezien. Toen werd hij toch wel moe en wilde terug naar Blixembosch. Het afscheid was erg emotioneel en voldende week zondag kwam hij toch zeker weer. De terugweg verliep stilletjes, ieder met onze eigen gedachten over een bijzondere dag.
In Blixembosch hebben we samen nog een poosje buiten gezeten en om 9 uur wilde hij toch wel naar bed.
Ik waste hem op bed zijn handen, want die voelden een beetje plakkerig en toen ik zijn rechterhand waste begon hij te glunderen, er zat gevoel in zijn vinger, of in ieder geval iets wat hij nog niet eerder had gevoeld.... nou mijn dag kon niet meer stuk..YES YES ALLES KOMT GOED

Veel liefs Marlies

• 09 Juni 2008 - 05:45

Lucia:

Ha allemaal,
    Telkens weer krijgen we kippevel van je berichten, emotionele en zeker ook positieve!!
    Blijf positief denken en zeker ook doen!!
    Groetjes van ons allemaal

• 09 Juni 2008 - 07:36

Charlotti:

krijg er ook tranen van in mn ogen.
    HOOP DOET LEVEN!
    xxx

• 09 Juni 2008 - 07:45

Riky Van Hal:

Geweldig!!

• 09 Juni 2008 - 09:36

Marie-louise:

hallo allemaal
    Denk eraan, geduld is een schone deugd.
    Alles heeft zijn tijd nodig, en die prikkels die hij thuis krijgt zijn zeker goed
    groetjes marie-louise en wim

• 09 Juni 2008 - 09:48

Lonn:

Dankjewel voor al jullie lieve en leuke reacties! We hebben ook weer echt kunnen lachen om alles gister. Pap wordt steeds beter in dingen nazeggen. Toen gingen we het ietsje moeilijker maken en deden we Liesje leerde Lotje lopen langs de lange lindenlaan... Dan kun je wel lachen! We hebben maar niet geprobeerd om: ik mix de whiskey met de whiskeymixer te doen! Haha.. Het was erg gezellig dus...

Liefs Lonn

• 09 Juni 2008 - 17:06

Gijs& Leny:

Go Nouwens!!
    Jullie doen het voortreffelijk!

• 09 Juni 2008 - 18:12

Fam Spreeuwenberg:

prachtig om zo'n bericht te lezen. kumt good.
    groeten,
    Tanja, Mart en Marloes

• 11 Juni 2008 - 08:09

Manu En Joost:

Hoop doet leven, en manu en ik denken zeker dat het nog veel beter zal gaan met Peter

• 11 Juni 2008 - 17:10

Piet En Mariet:

Wij blijven jullie volgen en zien, dat er vooruitgang in zit.
    Ook van hieruit "Ga er voor"!!!!
    Toi,toi,toi

• 11 Juni 2008 - 21:07

Egbert Loof:

Fijn om te lezen dat er verbetering op treedt en dat jullie van de "opstekers" weten te genieten.

Groetjes, Egbert Loof