DE VLAG UIT - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu DE VLAG UIT - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

DE VLAG UIT

Door: marlies

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Mei 2008 | Nederland, Grashoek

ja Lieve Mensen
De vlag kan uit. Peter gaat donderdag naar revalidatiekliniek Eindhoven!!!!!!!!
Verdere berichten volgen zo spoedig mogelijk.

Dikke kus van een hele blije familie en vooral van mij

Ik ben net met Annemarie bij peter geweest om het goede nieuws te vertellen. Natuurlijk was het heel emotioneel, maar hij dacht in eerste instantie dat hij een dag naar Eindhoven ging voor onderzoek, maar na een tijdje drong het tot hem door dat nu de revalidatie echt gaat beginnen. Hij was enorm opgelucht en blij.

Donderdagmorgen gaat hij om 9.00 uur met de ambulance naar revalidatiekliniek Blixembosch in Eindhoven. Wij mogen mee, ik in de ambulance en de meiden met de auto. We krijgen dan een rondleiding en zal ons het plan van aan pak worden verteld. Heerlijk, Heerlijk, heerlijk.

• 06 Mei 2008 - 14:04

Ben Maasman:

fantastisch. en wat vindt hij er zelf van, ziet hij het wel zitten? kan ik al bij hem op bezoek, of is dit nog te vroeg? ik hoop dat de revalidatie voorspoedig zal gaan verlopen. doe hem de allerbeste groeten ook van lydia, koen en dirk. ik heb alexander in yaroslavl ook geinformeerd. ben

• 06 Mei 2008 - 14:58

Eefje :

Hallo allemaal,
    Wat SUPER!!!! dat Peter nu naar Eindhoven gaat. Nu kan er dag in dag uit aan zijn herstel gewerkt worden. Wat geweldig nieuws. SUPER.
    Veel SUCCES Peter, ZET HEM OP.

• 06 Mei 2008 - 16:32

Lucia:

Geweldig! Peter zet m op! Jullie zijn samen bere-sterk!!
    Veel Succes!!
    Groetjes
    Adrie Lucia en de kids

• 06 Mei 2008 - 17:03

Janine:

Super dat Peter naar de revalidatiekliniek kan! Het gaat de goede kant op! Heel veel sterkte nog de komende tijden!

Liefs Peter Henriette Janine Maarten en Roger

• 06 Mei 2008 - 19:12

Carla:

hallo luitjes, ik heb jullie site gevonden. ik vind het geweldig voor jullie dat het zo goed gaat en dat het zo snel gaat. houd moed!!! groet carla

• 06 Mei 2008 - 19:49

Christel:

die Peter toch. Het lijkt wel een sjeik met allemaal haremmeisjes om hem heen, die hem lekker vertroetelen. En nu gaat hij al naar Eindhoven. Dat gaat wel allemaal in een rap tempo zeg. Komt natuurlijk ook, omdat ik net al die berichtjes heb zitten lezen. Ik zie alleen maar vooruitgang in die geschreven woordjes. SUPER!!! Ik hoop voor jullie allemaal, dat dit voorlopig in elk geval nog zo blijft. Dan kan Petertje nu weer echt zelf gaan werken......Aan zijn herstel natuurlijk en nu eens niet tussen de varkens. Marlies en kids, wij blijven op de hoogte en jullie horen of zien ons vanzelf weer. Hou je taai. Maar vergeet ook jezelf niet. Want ook voor jullie is dit zwaar. Maar het is een feit, dat gedeelde smart halve smart is en gedeelde vreugd', dubbele vreugd'. Dus geniet van alle positieve dingen en steun elkaar, als het eens effe tegenzit.

• 06 Mei 2008 - 21:34

Christian:

Hallo Marlies en haar meiden met schoonzonen

Ja laat de zon maar schijnen (goed voor de groei van de asperges), Goed nieuws zeg en zo snel een plekje vrij.

Weer een stap die helpt voor hem maar naar mijn beleving ook voor jullie allemaal.
    Een instelling die in de regio goed staat aangeschrven en een insteling die jullie hebben om er samen iets van te maken. Heel mooi en houden zo.

Groeten
    Christian Hetty en de kids

P.S. Ankie wilde gisteren met Peter naar de varkens net als vorig jaar in de asperge tijd, ik heb haar gezegd dat dat dit jaar niet gaat lukken omdat Peter in het ziekenhuis lag (daar wistze even geen raad mee), maar ik weet zeker met de energie die jullie uitstralen om hem daar waar mogelijk te steunen dat Peter hen volend jaar zelf weer uit kan nodigen om mee te gaan (en brokken te eten oh nee geven).

• 06 Mei 2008 - 22:52

Mieke:

Het was even schrikken toen ik hoorde wat er was gebeurd. Maar zo te horen aan alle berichtjes gaat het gelukkig weer goed komen!

Heel veel sterkte in de periode die jullie nog te wachten staat! Het is niet niets, maar met jullie toewijding en liefde aan Peter zal het jullie zeker lukken om er samen sterker uit te komen.

Sterkte.

Liefs vanuit Maastricht

• 07 Mei 2008 - 05:29

Tjeu Stemkens:

Het is fijn om te lezen dat Peter nu naar Eindhoven kan. Dan kan hij echt gaan revalideren. Gelukkig is er op zo'n korte termijn al plaats voor hem gevonden. Heel veel sterkte gewenst aan Peter bij het revalideren en dames Nouwen: hou de d'r moed in en probeer Peter zoveel mogelijk te stimuleren, maar daar ben ik van overtuigd dat dat ook zal gebeuren.
    Groet aan iedereen, Tjeu.

• 07 Mei 2008 - 07:30

Fam.Craenen:

Hallo Marlies -Girls-Boys.

Met de kracht die jullie samen hebben,komen jullie er wel. Fijn dat jullie deze site hebben,en vele mensen die vanaf deze plek jullie toch een steuntje in de rug willen geven. Peter zet hem op in Eindhoven je kunt het. Vele groetjes: Cron van de stuntelaers groep en Peter en Till Craenen

• 07 Mei 2008 - 11:09

Heidi:

Wat fijn dat de overplaatsing er aan zit te komen. In een revalidatie centrum wordt er veel meer en nog gerichtere therapie gegeven, dus meer kans op sneller herstel. Het zal zeker met ups en downs gaan, maar laat de moed niet zakken! Heel veel succes allemaal, groetjes Heidi (het is trouwens fijn om via deze site op de hoogte te blijven en het geeft jullie zelf ook wat meer rust...)

• 07 Mei 2008 - 13:33

Babette:

Oh wat goed, daar heb ik nog schoongemaakt in mijn vroegere jaren. Een heel goed centrum hoor.

Dikke kus

• 07 Mei 2008 - 20:01

Bertha:

Haa Marlies en meiden !!!Wat fijn dat Peter nu al naar Eindhoven kan .Daar zal hij wel veel moeten oefenen maar dat is ook de bedoeling.Der aan wie verkens wullem !!!!!Hahaha Dat zal hij ook zeker doen hij wil ook graag zo snel mogelijk weer naar huis .Wens Peter maar heel veel succes in Eindhoven en voor jullie ook .Marlies als ik een keer naar Eindhoven moet rijden dan bel je me maar Groetjes Louis en Bertha