SPANNEND..... - Reisverslag uit Hövelhof, Duitsland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu SPANNEND..... - Reisverslag uit Hövelhof, Duitsland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

SPANNEND.....

Door: .

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 Augustus 2017 | Duitsland, Hövelhof

Hallo lieve mensen

Dit is een test om te kijken of het nu wel lukt

Het verslag van afgelopen zondag vinden jullie bij het vorige beticht als een reactie bij Krullebol, ijdeltuit. Kreeg het niet geplaatst via de computer, weet niet of er problemen waren bij waarbenjij.nu of dat het aan onze computer ligt. Ga morgen op verder onderzoek uit.

Veel liefs Marlies

• 30 Augustus 2017 - 08:38

Tineke:

Gelukt, jou volgers weten je wel te vinden. Een fijne week samen.
    Groetjes Tineke

• 30 Augustus 2017 - 12:09

Ans Lehane:

Lieve Marlies en Peter,

Ik las je kleine bovenstaande berichtje en heb al het goede nieuws van Peter onder het bericht van vorige week gelezen. Het wachten op de uitslag is altijd spannend, maar heel goed nieuws voor jullie. Geweldig, wat een opluchting.
    De kamer bij Lonneke is klaar voor de nieuwe baby, ook weer even spannend totdat de baby er is. Zo geweldig een nieuw leven, waar jullie straks samen van kunnen genieten. Wat wil een mens nog meer.

Groetjes
    Ans