shoppen met pap! - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu shoppen met pap! - Reisverslag uit Grashoek, Nederland van Peter Nouwen - WaarBenJij.nu

shoppen met pap!

Door: steef

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 December 2008 | Nederland, Grashoek

Afgelopen vrijdag zijn we met ons pap sinterklaasinkopen gaan doen in Panningen! Lonneke, pap en ik! We begonnen om 10 uur 's morgens bij Reijnen, waar hij al 7 maandan niet meer was geweest. Hij had dus ook nog niet gezien dat deze winkel omgebouwd was! Daar hebben we wat cadeautjes gekocht voor Robert en Johan. Toen zijn we verder gelopen naar Leurs, daar ging pap eigenlijk elk jaar wel heen om voor ons mam wat te kopen, en ook dit jaar was het weer gelukt! Maar wat we gekocht hebben is nog een verassing mam!!
Toen we daar klaar waren wees hij met de stok naar Da Kepello, en zei hij ook :"Da Kepello"!! Daar een lekkere tas koffie gedronken en toen zijn we nog even naar de Bruijn gegaan, en ook daar nog een tas koffie gedronken!
Toen was het inmiddels alweer 12 uur en mam zou koken tussen de middag, dus zijn pap en Lonneke weer naar huis gereden.
Het was een erg geslaagde morgen en ook erg gezellig om weer eens met ons pap te gaan shoppen!!

Groetjes Steef

• 02 December 2008 - 13:00

Marlies:

ja lieve Steef Lon en natuurlijk ook Claud
    Zo zie dat hele kleine dingen heel erg bijzonder kunnen zijn. Wie zou dat een jaar geleden hebben kunnen bedenken, dat jullie met Pap gingen inkopen doen voor Sint. Want het was toch altijd zo dat pap jullie meenam inkopen doen!!! Hij heeft er in ieder geval enorm van genoten en ook dat deze bijzondere dagen niet zomaar voorbij gaan. Hij wil het liefst dat alles gewooon doorgaat, ondanks zijn beperkingen en het is geweldig dat jullie er altijd voor hem zijn. Dat doet ons heel erg goed.
    Veel liefs Pap en Mam

• 02 December 2008 - 18:06

Lucia:

Ha allemaal,

Het zijn inderdaad de kleine dingen die heel belangrijk zijn.
    Geniet ook daarvan!

• 03 December 2008 - 11:29

Marie-louise:

hallo allemaal
    petje af voor jullie, dat jullie toch steeds weer klaar staan voor elkaar en er voor elkaar zijn.
    En Peter geniet ervan als de dames thuis zijn, dan glundert hij met z'n hele gezicht.
    geniet van alle kleine dingen en natuurlijk van het komende sinterklaas feest
    groetjes wim en marie-louise

• 04 December 2008 - 10:29

Lonn:

JA het was erg gezellig met pap! Nu maar hopen dat ze de cadeautjes leuk vinden, mogen we misschien vaker met pap zn bankpas gaan shoppen!! Jammer dat pap sowieso al niet van kleren kopen hield..

Groetjes Lonn